zondag 16 december 2012

Thaise massages in de praktijk, heerlijk ontspannen!

Op 24 september schreef ik een stukje over mijn rol als volksvertgenwoordiger en mijn kennismaking met de exploitant van de Thaise massagesalon op Eemdijk. Hier nog even de link. Ondertussen is de salon geopend op Eemdijk en heb ik de eigenares gelukgewenst met dit leuke initiatief. Van belang is om de perikelen in de communicatie met de gemeente nu te vergeten en de blik op de toekomst te werpen. De massagesalon is echt een aanwinst voor de bedrijvigheid op Eemdijk. Er zijn totaal geen klachten uit de buurt over wat dan ook maar en het Thaise personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij. Ik kreeg een rondleiding en een uitnodiging om een ontspannen massage te ondergaan. Eerder had ik toegezegd in een uitzending bij Maarten van de Molen om een en ander te gaan proberen. Ik mag nu wel stellen dat het een bijzondere enerverende ervaring is geweest die ik elke burger kan aanbevelen. Over de details zal ik me niet uitlaten, ben al transparant genoeg. De dagen erna ervoer ik de minste stress en voelde me zo fit als een hoentje. Het arrangement met na de massage een heerlijk diner bij Ootje Eppie ga ik ook nog zeker doen. In januari is de officiĆ«le opening. Alle goeds gewenst met deze business! Voor meer info en klanten-ervaringen zie de website op Marktplaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten