dinsdag 26 mei 2015

Strijdlied 'Sharia' gecensureerd door officier van justitie!

Ex-plaatsgenoot Hans van Tamelen @JackTerrible was zondag 24 mei in Rotterdam om een gedicht voor te dragen ter gelegenheid van een herdenking van Pim Fortuyn. De officier van justitie verbood dit in verband met opruiende teksten over de islam. Ik plaats het lied hier omdat ik een groot voorstander ben van de vrijheid van meningsuiting en omdat Hans een politiek geestverwant van mij is...lees en oordeel zelf!

Strijdlied
Sharia, sharia, sharia!
Sharia, sharia, sharia!
Sharia, sharia, sharia!
De sharia moeten we hebben als wet.
Dan is het afgelopen met de pret.
Geen rechter meer maar een imam.
Lekker halal eten in plaats van ham.
Allah, zijn naam wordt geprezen, loert
op de hoofden van afvalligen,
ongelovigen, christenen en Joden.
Dus mogen we die lekker vermoorden.
Dieven lopen dan zonder hand.
Sharia in het land!!!
Sharia, sharia, sharia!
Sharia, sharia, sharia!
Sharia, sharia, sharia!
De sharia betekent vrede voor moslims wereldwijd.
De sharia scheldt ook anders-gelovigen niets kwijt.
Die zullen zich ook moeten bekeren of lijden.
In plaats van voorechtelijke seks nemen we
schapen, bokken of geiten.
Een mannelijke moslim mag vier vrouwen trouwen.
Wij zullen niet-moslims steeds benauwen.
Overspelers worden gedood. Op deze aardkloot.
Homo’s hangen we op. De westerse beschaving is een flop!!!
Sharia, sharia, sharia!
Sharia, sharia, sharia!
Sharia, sharia, sharia!
Wie naar goddeloze muziek luistert
worden zijn of haar ogen voor altijd verduisterd.
Als je als (jonge) vrouw westerse kleding draagt
word je door tien mannen gewelddadig ontmaagd.
Als je je niets aantrekt van de sharia word je gestenigd.
En dan word je in het Hellevuur vereeuwigd.
Niet-moslims branden in de Hel en zijn niet wijs.
Iedere martelaar wacht 72 maagden in het
Hemels Paradijs!!!
Sharia, sharia, sharia!
Sharia, sharia, sharia!
Sharia, sharia, sharia!

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik was afgelopen zondag op de Pim Fortuynplaats in Rotterdam voor de demonstratie; "Tegen de Islamisering van onze cultuur en voor de vrijheid van meningsuiting"!!! Toen kwam de politie met de boodschap van de officier van justitie om mij te verbieden om mijn songtekst voor te dragen over de barbaarsheid van de sharia (islam). https://ejbron.wordpress.com/2015/05/25/censuur/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Demonstratie "Tegen Islamisering..." in Rotterdam

    Zondagmiddag 24 mei 2015 vanaf 14.00 uur op de Pim
    Fortuynplaats in Rotterdam was er de demonstratie:
    "Tegen de islamisering van onze cultuur en voor de
    vrijheid van meningsuiting." Georganiseerd door Raffie
    Chohan van de Dutch Defense League. Eerst zouden er
    drie sprekers komen en dan zou ik mijn song over de
    sharia getiteld "Strijdlied" mogen voordragen en dan
    zouden we allemaal door de stad gaan lopen en
    demonstreren, vergezeld door een hele politiemacht.
    Theresa Geissler was ook aanwezig. Toen kwam er
    een politieman naar me toe en zei dat ik mijn Strijdlied
    niet mocht voordragen omdat er opruiende dingen
    tussen zaten. Zaterdagavond had de officier van justitie
    dat besloten. Zou ik wel mijn song gaan voordragen op
    het podium of voor PowNed tv dan zou de politie me
    oppakken en meenemen. En zou ik daarover willen
    klagen dan zou ik contact moeten opnemen met
    burgemeester Aboutaleb. Ik zei dat klagen bij
    Aboutaleb totaal geen zin heeft en dat ik wel bij
    hen zou klagen en wees op de demonstranten.

    Ondertussen werd Theresa geïnterviewd door PowNed
    en ze hield een heel betoog. Daarna werd ook ik
    geïnterviewd door PowNed met mijn schilderij van
    een moslima in boerka op mijn borst. En ik deed
    uitgebreid mijn verhaal. Toen gingen we demonstreren.
    Donderdagavond 28 mei om 21.00 uur op NPO 3 wordt
    het door PowNed uitgezonden. Kijken dus!!!

    Jack Terrible

    BeantwoordenVerwijderen