maandag 22 december 2014

Goede feestdagen en een voorspoedig 2015

Een kaartje met de wens van de Spakenburgse Vrijheidspartij gebruik ik ook maar voor de lezers van mijn weblog. 2014 loopt ten einde. Ik mocht vorige week nog aanwezig zijn op het gemeentehuis bij de jaarlijkse Kerst bijeenkomst met het personeel en de gepensioneerden. Altijd erg leuk en goed om de saamhorigheid te versterken. Er is veel gebeurd en er is weer veel beschreven over het politieke reilen en zeilen en andere evenementen in onze gemeente. De gemeente Bunschoten bruist van de activiteiten. Het maatschappelijke en het verenigingsleven is in ontwikkeling en er gebeuren mooie dingen. Er zijn echter ook negatieve dingen in ons dorp. Er is eenzaamheid en er zijn ruzies en verstoorde relaties, soms dwars door familiebanden heen. Mensen worden geconfronteerd met ziekte en met de dood. Mijn hoop is dat in dat opzicht er in 2015 een verbetering mag optreden bij die schaduwzijden van het leven. Het christelijk geloof is velen tot steun en ik hoop dat ook u de blik op het Kerstkind niet uit het oog verliest. Ik wens u dan ook een Gezegend Kerstfeest en een 2015 met veel vrijheid en voorspoed toe. Graag tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten