zondag 14 juli 2013

Heb ik nog wel een privé leven?

Deze vraag kwam bij me op toen ik het leuke verslag van Bart Bos las in de Bunschoter. Dit verslag ging over mijn fietstocht vanuit Praag terug naar Nederland. Ik heb deze tocht gemaakt als privé persoon en niet als politicus. Maar goed zo’n strikte scheiding is voor de pers blijkbaar minder interessant. Een gedetailleerd verslag heb ik gepubliceerd op www.svpbunschoten.nl/praag2013.pdf En er was genoeg tijd om te filosoferen over de toekomst. Maar er was ook genoeg om te relativeren. Ik dank de enthousiaste Bart Bos voor de interesse en de verslaggeving. Nu ik achteraf er op terug kijk ben ik toch ook verbaasd over de lange afstand die in zes dagen is afgelegd. Ik heb een klein stukje ervaren wat wereldfietser Frank van Rijn moet hebben meegemaakt al die jaren dat hij de wereld rondtrok op het stalen ros. Het smaakt in ieder geval naar meer. De tijd zal het leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten