woensdag 11 november 2015

Dirk Koelewijn, een partijvoorzitter - politieagent op drift!

Een aantal afrondende opmerkingen over de reacties van Koelewijn in de pers op mijn aangifte.

- Dirk ontkent Hitler te hebben bedoeld, maar probeert zich schoon te praten door te stellen dat ik zelf op de Duitse toer ging, hierna haalde hij indirect Hitler van stal en geeft impliciet dus toe dat hij wel degelijk de grootste nazi aller tijden bedoelde. Sportiever was geweest om dit gewoon ronduit toe te geven. Mijn kwalificatie ‘Rita Merkel’ was complimenteus bedoeld, zij nam dit compliment glimlachend aan in een live gemeenteraadsvergadering. Lachwekkend is de reactie van Rita van de Groep die Dirk nog min of meer probeert te verdedigen met haar opmerking over bromsnor Koops.
- Van een slachtofferrol is allesbehalve sprake bij mij. Ik ben een gekozen volksvertegenwoordiger en woordvoerder van een groot aantal burgers met overeenkomende politieke ideeĆ«n. Ik opereer binnen dit verkregen mandaat. Na de verkiezingen in maart kwam Bunschoten zelf als enige PVV groeigemeente in de provincie Utrecht uit de bus. Ik kom op voor mijn kiezers en houd van ze, ook ondervind ik veel steun van mijn kiezers, dus ik laat ze niet indirect beledigen.
- Ik ben een democraat en allesbehalve gefrustreerd als de gemeenteraad bij meerderheid een motie aanneemt om richting het COA een gastvrij signaal af te geven. Dit heeft niets te maken met het moeten accepteren dat ik als islamhater een opvanglocatie moest dulden. Dit is fantasievolle inlegkunde van Dirk. Ik heb me zeer genuanceerd opgesteld in een optreden bij RTV Bunschoten over de vluchtelingen. Ik heb een aantal christelijke vluchtelingen ontmoet in een kerkdienst. Ik houd van mensen maar moet als Kafir niets van de islam hebben. Ik onderzoek het Mohammedanisme als Kafir en niet als Dhimmie en kan deze kwalijke ideologie dan ook niet als verrijking voor het Westen beoordelen!
- Dirk vindt dat hij als woordvoerder van de CAP mag spreken en het debat met raadsleden mag aangaan. Mijn opmerking dat hij de raadsleden van de CAP in de wielen rijdt en impliciet de verhoudingen in de gemeenteraad verziekt met zijn onfatsoenlijk gedrag lapt hij aan zijn laars. Als politieagent maakt hij gebruik van het ‘recht op belediging’ maar als een burger een agent uitmaakt voor ‘sukkel’ wordt meteen het bonnenboekje geraadpleegd. Kunt u het nog volgen?
- Ten slotte haalt hij in een reactie in de Bunschoter onware zaken erbij alsof de SVP geen leden heeft en ik een alleenheerser ben. Ach, een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Mijn conclusie en advies

Dirk is nu een partijvoorzitter op drift. Hij bedient zich van zogenaamde stropoppen, dit zijn verdraaiingen van standpunten om deze met fantasievolle inlegkunde te kunnen becommentariĆ«ren. Hij noemde bijvoorbeeld eerder het project hoogbouw Zuyderzee de moloch van Melis terwijl de gemeenteraad verantwoordelijk was voor de besluitvorming. Hij gaat zijn boekje als partijvoorzitter te buiten door zich op een amateuristische wijze ‘inhoudelijk’ met politiek te bemoeien. Hij komt echter niet veel verder als kwalificaties als #haatzaaien #angsthaas etc. Het lijkt wel alsof hij zelf gefrustreerd is. Hij is ondemocratisch bezig door andere partijen geen standpunten te gunnen. Hij schoffeert nog een andere burger op twitter (Renger Bos) en is bovendien onfatsoenlijk tegen de LOS. De man moet door een hogere instantie tot de orde geroepen worden. Vandaar de aangifte. Mijn advies aan hem is ‘laat de politiek over aan de CAP raadsleden'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten